Julafton och nyår kommer in!

Juste, eftersom det har varit julafton och nyår nu så tänkte jag att det kommer vara med i novellen men det kommer senare. Jag tror att julafton kommer in på nästa kapitel eller efter det. Hade en kommentar från tidigare och tänkte svara på den!

Av: N
vilka möter ni!!
p.s vilket lag spelar du i o lycka till!!<3

Svar: Vi mötte massa olika lag från olika länder, tex. Danmark, Tyskland, England, Polen osv. Vi spelade sammanlagt 9 matcher på 3 dagar vilket är väldigt mycket! Men om du vill veta mer så kan du gå in på min vanliga blogg där jag skrivit mer om det! Eftersom jag bor i Danderyd så spelar jag i Djursholm Indians, vi är topp 3 i Sverige och blir bättre och bättre heeeela tiden. Vi har vunnit över Sveriges näst bästa lag och nästan mot sveriges bästa lag.

Kommentarer
Postat av: N

guuuud va kul!!

ni låter jätteduktiga o lycka till i era framtida matcher!!<3

2012-01-09 @ 01:03:16
Postat av: :)

när kommer nästa avsnitt?! <3

2012-01-10 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0