The small world - part 15

- Dom här presenterna är till dig älskling! sa han stolt och log
Jag log och började öppna dom, i en av dom låg en otroligt vacker klänning som jag hade sätt förut men jag kunde inte komma på var.
- Harry var har jag sätt den här förut?
- Den kommer ju från Gucci, kommer du inte ihåg?
- Nej men gud tack!!! Men den kostar ju jätte mycket!?
- Jag vet, men din pappa hjälpte till lite. Jag kollade på pappa som satt och log stort, ''Tack pappa!''
Jag kunde inte fatta att han hade köpt den till mig, det var ju helt sjukt. Nu var det två kvar. En av dom var en liten ask, jag öppnade och såg en diamant ring. Kan man inte få bättre julklappar eller? Men jag hade ju en kvar, det skulle nog var svårt att överträffa. När jag öppnade kartongen låg ett litet kuvert där i. Det var konstigt, tänkte jag. Men när jag hade läst färdigt brevet, blev jag helt paff. Det gick tydligen av överträffa det här.
- Omg Harry!! skrek jag och hoppade upp i hans knä och började kyssna honom.
- Tack tack tack tack tack tack! Bästa presenten ever!
När vi hade öppnat alla paket satt vi och snackade i några timmar. Efter ett tag började jag bli trött så jag och Harry gick upp på mitt rum och fixade oss för sängen. När jag låg där kunde jag inte sluta tänka på det Harry hade gett mig, en resa till Thailand det är ju rent ut sjukt. Jag somnade kort därefter med Harrys arm runt mig.


Jag vaknade dagen efter med ett leénde på läpparna. När jag vände mig om såg jag ingen Harry men jag hörde folk där nere. Så jag gick upp ur sängen och tog på min nya morgonrock som jag hade fått av mamma, den var gjord av silke och var lagom lång, till lite över knäna. När jag kom ner såg jag pappa och Harry stå och snacka med varandra. Jag blev så glad att dom 2 kom så bra överens det gjorde allting mycket lättare. Harry såg mig och lös upp i ett stort smile.
- Hej älskling! sa han och pussade mig när jag satt mig på stolen brevid honom. Det var en bardisk typ så man kunde snacka med folk medans man lagade mat vilket var väldigt smidigt.
- Så min lilla dotter jag och Harry har snackat och vi skulle tycka det var jätte kul om hans band och jag jobbade tillsammans. Vad tycker du om det? sa pappa och kollade på mig med en frågande blick
- Det låter grymt, hur kom ni på den ideén?
- Jo vi snackade bara lite och så kom vi in på musiken. Och vet du mer vad vi tänkte? sa Harry
- Nej det är ju det du ska berätta!
- Vi tänkte att vi skulle spela in en låt tillsammans och att du sedan ska turnera med oss! Låter inte det som en sjukt bra plan eller? Har du världens bästa pojkvän eller vad? sa han och blinkade
- Jag har världens bästa pojkvän ever!! sa jag och kramade både pappa och Harry
- Så hur går det med frukosten då?
- Den är snart färdig låter amerikanska pannkakor bra?
- Toppen! Det var väldigt länge sen jag åt det. sa jag

När vi ätit upp bestämde vi oss för att ringa killarna och hitta på något. Jag tog fram mobilen och ringde till Louis. Efter bara några signaler svarade han.
- Tja Miley! Whats up?
- Tjenare Boo Bear! Hahaha
- Hur visste du?
- Harry berättade men vi undrar om ni vill hitta på något vi har inget att göra.
- Sure ska vi komma över?
- Gör så! Seeya

Efter 30min kom alla killar in i huset. Jag kramade om alla och sedan hälsade dom på Harry. Vi satte oss framför tv:n och började kolla på en film. Jag lade mig i Harrys famn och somnade kort därefter.

4 dagar senare - Nyår!
Harrys perspektiv

- Miley kommer du snart eller? skrek jag
Herregud tjejer är verkligen långsamma, fast Zayn är ett undantag. Jag hörde att någon kom ner för trappan och när jag vände mig om såg jag Miley.
- Jäklar vad snygg du är! sa jag. Hon var verkligen perfekt, ingen perfektare kunde man hitta.
- Tack! Du ser inte heller så illa ut. Vi gick ut mot bilen för att köra iväg mot nyårs festen som var ungefär som en gala. Mileys föräldrar skulle ha festen och massa kändisar skulle vara där. Killarna var ju självklart också bjudna dit. Vi körde fram vid ett väldigt stort hus, som var en känd festlokal. Jag parkerade bilen och gick sedan och öppnade dörren åt Miley. Vi gick mot entré dörren, när vi kom in stod Mileys föräldrar längre in i lokalen. Vi gick in och hälsade på dom och började prata lite. Efter ett tag kom killarna och vi var redo för mingel. Miley hade träffat dom flesta så det gjorde det lättare att började prata. Det var helt sjukt att få prata med så stora personer, det var inte bara personer från musikbranschen utan även från filmbranschen. Vi pratade med tex. Zac Efron, Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Selena Gomez, Chris Brown. Ja helt enkelt alla typ. Det var ganska svårt att förstå, jag fattar inte hur Miley kan bete sig normalt runt dom, fast jag var ju också väldigt lugn. Jag väcktes ur mina tankar när jag hörde ett plingande ljud. Det var Mileys pappa som plingade på ett glas. Han, Miley och resten av familjen stog uppe på scenen som stog i lokalen. Mileys pappa började då prata i mikrofonen som stog där.
- Jag eller min familj och jag vill tacka alla som har kommit hit! Det är verkligen kul att få se allas ansikten igen. Hoppas alla har det trevligt hittills men innan vi fortsätter tänkte jag bara informera lite om kvällen. Vi kommer ha många live framträdanden ikväll och sen kommer en överraskning som jag tror alla kommer tycka är väldigt kul. Nu skålar vi!
Alla* - Skål!!
Jag såg hur Miley stog och log som en fåne på scenen, jag märkte att det inte var på mig utan på en anna kille. Jag såg inte vem det var först men sen såg jag det. Det var självaste Justin Bieber. Hon gick av scenen och sprang nästan fram till honom och kramade om honom länge. Jag kunde inte låta bli att bli lite avundsjuk så jag gick fram till dom. Miley såg mig och log stort.
- Justin, det här är min pojkvän Harry Styles! sa hon och jag såg på henne att hon var stolt
- Hej trevligt att träffas! sa han och sträckte fram handen
- Detsamma, jag måste bara säga att jag gillar verkligen din musik. Men jag vet en som gillar den ännu mer. sa jag och pekade på Naill. Han kollade på oss och sprack upp i ett leénde. Jag vinkade hit honom och på bara 1 sekund stog han framför sin största idol typ.
- Haha hörde att du var ett stort fan. sa Justin
- Ja herregud! Man måste bara älska dig! sa Niall och alla brast ut i skratt
Justin var inte så illa, han var en ur schysst grabb med humor. Vi snackade länge och skrattade mycket. Efter ett tag var det dags för alla live uppträdanden. Först ut var det Chris Brown med låten My last. Efter det var det massa olika som sjöng, Rihanna, Mario, Drake, Black Eyesd Peas, Bruno Mars, Adele, Nicki Minaj, The Script osv. Listan tog aldrig slut. Alla kunde sjunga med och vissa dansade, helt klart en av de bästa fester jag varit på. Att få chansen att träffa de här människorna var fantastiskt. Jag tror jag kommer kunna hålla kontakten med dom också.

Jag hörde hur vårt grupp namn ''One direction!!'' ropades. Jag var chockad, jag visste inte ens att vi skulle sjunga.
- Nu kommer One Direction köra en låt för er. Och som inte alla vet så kommer jag att börja arbeta med de här killarna. Underbara personer! Men välkommen upp på scen killar! sa Mileys pappa
Vi kollade på varandra och gick upp på scenen och snackade ihop oss fort vad vi skulle sjunga för låt. Som tur var, var vår gitarrist där så vi kunde sjunga One Thing. Jag var väldigt nervös, men jag tror även att dom andra killarna var det. Det var ju hur många producenter, artister som har hållt på länge och skådespelare som stog i publiken. Låter började och jag kände hur adrenalinet pumpade. När min bit kom kändes det riktigt bra, allt flöt på och när låter var slut ställde sig alla upp och apploderade. Jag fattade inte hur dom kunde göra det, det fanns ju hur många duktiga artister här. Fast i och för sig har kanske inte alla hört oss förut. När vi gått av scenen kramar Miley om oss och sedan gick hon upp på scenen. Justin gick också upp, vad gör dom? Båda ställde sig framför en mic och en melodi började spelas. Justin började sjunga och snart var det Miley som sjöng. Det var helt fantastiskt, båda har grymt bra röster.

Mileys perspektiv

Harry visste ingenting om att jag skulle sjunga ikväll och med Justin kunde han nog inte kunna tänka så heller. Gud vad jag saknat den grabben asså, sjukt längesen vi träffades. Han hade förändrat så mycket på kort tid. Fast han var sitt samma gamla jag. Låten gick sjukt bra, jag satte alla toner och det var kul också. När låten var slut kollade jag först på Harry som stog i chockläge men han log fortfarande och sen på resten av killarna. Dom visste ju inte att jag kunde sjunga som jag gör och sånt, dom stog nästan med öppen mun. När alla ställde sig upp och apploderade blev jag riktigt glad, det var så stort. Just nu ville jag bara slänga mig i Harrys famn vilket jag gjorde när jag hade gått av scenen med Justin precis bakom. Harry och Justin gjorde även ett sånt där kallat kompis slag som typ alla gör, när man typ kramas på slutet? Konstigt egentligen men jag blev så himla glad att dom två kom så bra överens.
- Jäklar, ni två är ju störda! Har ni funderat på att spela in tillsammans eller? sa Harry
- Haha nej men det skulle vara skit kul. Miley är ju så duktig på att sjunga, jag fattar inte hur ingen kan skriva en skivkontrakt med henne. sa Justin och tittade på mig
Jag visste inte vad jag skulle säga så jag stog bara där och log.

Snart var det dags för överraskningen. Det skulle vara så kul att få se allas ansikten speciellt killarnas.
Kom igen kommentera! Det tog sjukt lång tid att skriva det här! Länka gärna min och gör så att jag får ännu fler läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0