The small world - part 14

- Tyst nu, jag älskar dig. Jag lutade mig fram och kysste hennes perfekta läppar.
- Det där har jag saknat riktigt mycket. sa hon och fortsatte kyssa mig.
- Vad gör du imorgon på julafton? Jag vill verkligen tillbringa den med dig! sa jag
- Jag tänkte vara med familjen du kanske vill joina oss. Jag tror dom skulle tycka det var kul att få lära känna dig mer och så. Dom jobbar ju hela tiden så det har ju inte blivit så mycket snack. sa hon
- Jag skulle älska det. Jag kollar med min mamma vänta. sa jag och tog sedan fram min mobil och ringde henne och kollade så att det gick bra. Vilket det gjorde, tur. Jag berättade det och sedan bestämde vi oss för att gå till Miley. När vi gick utanför dörren tog jag tag i hennes hand och log mot henne. Hon log tillbaka och pussade mig lät på läpparna.

Julafton
Harrys perspektiv

Vi somnade ganska tidigt för att vi skulle orka med dagen som kom alltså JULAFTON. Vi bestämde ju att jag skulle fira med Mileys familj, det skulle bli riktigt roligt. Jag hopppas bara hon gillar min present, den kanske var lite för extrem. Jag väcktes ur mina tankar då Miley kysste mina läppar. Jag log mot henne och både reste sig sedan upp för att gå ner och äta frukost. Eftersom jag bara sov i kalsonger så tog jag på mig ett par mysbyxor men jag hann inte komma så långt då jag märkte att någon stirrade på mig. När jag vände mig om stog Miley där och bara glodde på mig.
- Gillar du vad du ser? sa jag och blinkade med ena ögat
- Ooh ja! Ska vi gå ner?
Jag tog på mig tröjan innan vi gick ner. Jag gick fram till Miley och bärde upp henne i min famn och började gå ner. Hon låg bara i min famn och skratta och sa att jag skulle släppa ner henne. När vi kom ner satt hela hennes familj där så det blev lite pinsamt. Jag släppte ner henne snabbt och försökte att inte skratta. Men det var lite svårt så båda två började as garva. När vi äntligen lugnat ner oss satte vi oss vid bordet och började äta.
Vi hade nu suttit och snackat ganska länge och massa olika saker. Hennes familj var rolig att vara med, skulle inte tacka nej att bo här dessutom. Vi snacka lite om hur dagen skulle se ut. Så här skulle det bli:
• Äta frukost
• Fixa färdigt allt (slå in julklappar, fixa julgranen, köpa mat)
• Softa
• Middag
• Och sist julklapps öppning

Mileys perspektiv

Vi gick upp på rummet och slog in dom sista julklapparna. Harrys julklapp var redan inslagen som tur var, eller det är väldigt svårt att slå in den. Kanske ska säga väldigt väldigt svårt men han vet i alla fall inte var den ligger eller är.
Jag hörde hur någon ropade nerifrån. Det var mamma, hon ville att vi skulle komma ner och fixa julgranen. Pappa var iväg med mina systrar och handlade mat. Det var väll bra för att Harry och mamma behövde prata lite utan att någon störde. Medans hängde jag upp allt pynt. Jag lyssnade lite då och då vad dom pratade om men det var inte så jätte kul att lyssna på. Men när Harry sa att han ville prata med henne i enrum då blev jag riktigt nyfiken. Jag försökte lyssna men hörde inte så mycket för dom viskade. När jag hörde steg mot dörren skyndade jag mig bort till granen och fortsatte med pyntet.
- Försöker du tjuvlyssna hörru! sa Harry
- Hehe kanske... sa jag och kollade ner och log
Jag kände hur någon krama om mig bakifrån och när jag vände mig om stog Harry där bara 1cm ifrån mina läppar. Jag lutade mig fram och kysste hans perfekta läppar. Men tyvärr avbröt mamma och med att säga ''Gud vad ni är söta tillsammans!'' Både vände sig om mot mamma och log, sedan återvände vi till ''arbetet''. När vi var färdiga satte vi oss framför tv:en. På MTV visades The Vampire Diaries som jag älskade, Harry verkade också gilla det programet så vi satt och kollade på det. När programet var slut gick vi upp till mitt rum, när jag såg sängen bara slängde jag mig på den. Jag var väldigt trött Harry kom kort därefter och läggde sig brevid mig och vi somna inom bara några minuter.

Jag vaknade av att någon sa mitt namn flera gånger, det var Harry.
- Klockan är halv 6, skynda upp och fixa dig!! hörde jag han säga
Jag reste mig upp jätte fort och sprang till toaletten för att duscha. Bakom mig hörde jag hur någon skrattade, självklart var det Harry. Inte konstigt, det måste ha sätt ganska kul ut att jag bara reste på mig och skyndade mig ut. När jag kom in i badrummet tog jag snabbt av mig alla kläder och hoppade in i duschen. Mitt hår var lite smutsigt så jag bestämde för att tvätta det. Det brukade ta väldigt lång tid att göra det eftersom jag har väldigt långt hår men jag försökte skynda mig så mycket som möjligt. När jag var färdig inne i badrummet gick jag ut till rummet med bara en handuk runt kroppen. Och nyfiken som han är kollar han på mig som aldrig förr. Jag gick in i min garderob som var en walk in closet och bestämde mig för en röd kort klänning, den röda färgen passade julen så det blev bra. Efter det började jag sminka mig, eftersom det var jul sminkade jag mig lite extra. När jag väl var färdig tog jag fram mina skor som var svart guldiga.
- Färdig! sa jag och vända mig om mot Harry
- Wow! Du ser helt fantastisk ut! sa han och gick fram och pussade mig på munnen
- Man kan bara säga detsamma! Ska vi gå ner? sa jag och tog tag i hans hand. Som svar nickade han.

När vi kom ner var det ljus tända lite överallt, det var otroligt fint. Pappa hade även tänt julgranen och alla julklappar låg under granen.
- Kom hit! sa mamma och log
Dom satt i soffan med mina systrar och åt mozarella/tomat macka. Det är typ bland det godaste som finns. Efter vi suttit och snackat och ätit förrätten satte vi oss vid matbordet och började äta. Jul var verkligen en av dom bästa årstiderna, man fick äta så mycket god mat och öppna paket. Det var nog det bästa med det, hehe. Nu hade vi kommit till det bästa på kvällen, julklapps öppning. Jag öppnade alla packet från mamma, pappa och mina systrar. Dom hade också köpt julklappar till Harry, vilket förvånade mig men jag var glad att dom gjorde det. Jag fick en ny tv som var skit stor, en ny platt- och vågtong, lite krämer, en efterlängtad Burberry jacka plus lite små grejer. När jag kollade mot granen såg jag att det låg kvar 3 presenter. Harry gick fram och hämtade dom och gav dom till mig.
- Dom här presenterna är till dig älskling! sa han stolt och log
Jag log och började öppna dom, i en av dom låg en otroligt vacker klänning som jag hade sätt förut men jag kunde inte komma på var.
- Harry var har jag sätt den här förut?
- Den kommer ju från Gucci, kommer du inte ihåg?
- Nej men gud tack!!! Men den kostar ju jätte mycket!?
- Jag vet, men din pappa hjälpte till lite. Jag kollade på pappa som satt och log stort, ''Tack pappa!''
Jag kunde inte fatta att han hade köpt den till mig, det var ju helt sjukt. Nu var det två kvar. En av dom var en liten ask, jag öppnade och såg en diamant ring. Kan man inte få bättre julklappar eller? Men jag hade ju en kvar, det skulle nog var svårt att överträffa. När jag öppnade kartongen låg ett litet kuvert där i. Det var konstigt, tänkte jag. Men när jag hade läst färdigt brevet, blev jag helt paff. Det gick tydligen av överträffa det här.
- Omg Harry!! skrek jag och hoppade upp i hans knä och började kyssna honom.
- Tack tack tack tack tack tack! Bästa presenten ever!
När vi hade öppnat alla paket satt vi och snackade i några timmar. Efter ett tag började jag bli trött så jag och Harry gick upp på mitt rum och fixade oss för sängen. När jag låg där kunde jag inte sluta tänka på det Harry hade gett mig, en resa till Thailand det är ju rent ut sjukt. Jag somnade kort därefter med Harrys arm runt mig.
Hehe är lite dålig på att skriva just nu, men har haft fullt upp. Är sjukt taggad på att skriva nu i alla fall! Kanske hinner med ett till kapitel senare ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0