The small world - part 10

Mollys perspektiv

Han var så grymt het så jag gick fram och började dansa med honom. Efter ett tag blev båda trötta så vi gick till baren och beställde varsin drink. Efter vi snackat ett tag frågade han mig vad jag hette. Jag hade helt glömt bort att säga de. När han sa sitt namn började jag små fnissa lite för jag visste ju vem han var. Jag var väll ett så kallat ''fan''. När vi suttit där ett tag såg jag att Harry var påverkad, han började gå ut och det var då jag såg chansen. När vi kom ut kände jag i hans ficka och han hade ett hotelkort där. Hotelet stog där på och nummret på rummet. Jag ringde en taxi och snart var vi framme på hotelet. Jag drog ut honom ur bilen och åkte upp till hans rum. Jag började kyssa honom och jag var förvånad han gjorde inget motstånd. Jag menar han har ju en flickvän typ. Snart var vid sängen så jag började ta av mig mina kläder och sedan hans. Och nu var vi i sängen och gjorde det. Yes min plan funkade! tänkte jag

Mileys perspektiv

Jag vaknade nästa morgon av en extrem huvudvärk. När jag vred på mig såg jag Chord brevid mig, han sov fortfarande. Så jag reste på mig försiktigt och gick ner för att äta frukost. Ingen var hemma som tur var, alla var borta hos mormor eller nått. Jag letade i skåpen och hittade en ipren som jag tog. Jag började sedan ta fram frukosten, jag tog ett glas juice och satte mig ner. Jag hörde helt plöstligt ett ljud bakom mig och det var Chord.
- Godmorgon sleepy head! Vill du ha nått att äta? sa jag och log
- Godmorgon, aa men har du en alvedon eller ipren? sa han med hes röst. Det lät väldigt sexigt, men gud jag hade helt glömt bort Harry! Men jag fick ta det sen. Jag gav honom en ipren och sedan satte vi oss ner och åt och pratade om allt. Han var som en bror jag aldrig haft även fast jag hade en. Fast vi snackar aldrig.
Vi bestämde oss för att bara chilla idag, han skulle sova här ikväll också. Min familj skulle ändå komma hem om 2-3 dagar. Vi gick mot tv rummet och bestämde en film vi skulle se. När vi satte på tv:en så jag att dom pratade om Harry så jag sa till Chord att jag bara ville se det här först. Dom sa att han hade sätts med en tjej på flygplatsen för några dagar sen och när det kom upp en bild såg jag att det var jag! Det var bilden när vi stog och kysstes. Jag brydde mig inte så mycket egentligen men det var lite nervöst över vad dom skulle säga. Det roligaste var när dom trodde att jag och Justin var ihop, det var en bild när vi kramade varandra men dom trodde att vi kysste!? Jag väcktes ur mina tankar då Chord sa:
- Men det är ju du!!!!! Han skrek nästan och pekade på tv:en
- Nu har du missat att berätta nått! sa han och kollade på mig med en seriös blick men tillslut började han skratta
Det var lite konstigt men när jag precis skulle berätta visade dom en bild när Harry håller en annan tjej i handen sent på natten och det är inte jag! Det var igår! Vem fan är de?!! Dom sa sedan att tjejen lämnade byggnaden morgonen därpå. Jag kände hur mina tårar började komma. Han hade ju sagt att han älskade mig men tydligen inte. Chord märkte att jag var nere så han satte sog brevid mig och kramade om mig länge. Det kändes bra när han gjorde det, jag kände mig trygg i hans famn. Vi bestämde oss att sätta på filmen efter ett tag, det kanske skulle hjälpa mig att glömma det här!

Louis perspektiv

Jag gick ute på stan med Liam, vi hade precis vart inne på Starbucks för att köpa frukost. Vi gillade nämligen inte hotel frukost så mycket. När vi gick förbi en tidningsaffär såg jag en tidning med Harry på framsidan. Jag gick direkt fram och såg två olika bilder. En när han kysser Miley den dagen vi åkte, den andra var utanför hotelet. Han höll någon tjej i handen. Jga kollade på Liam som såg lika sur ut som jag. Vi skyndade oss tillbaka och stormade in i Harrys rum.
-Vafan är det här Harry? sa jag och slängde tidningen på hans säng
- Va sna... hann han bara säga innan han såg bilderna
- Ja har du nått att säga? Harry seriöst du har ju en flickvän! Vad håller du på med? sa jag, jag hatar verkligen att bråka med honom men vad han hade gjort var fel.
- Jag kommer inte ihåg allt, men igår på festen när vi dansade kom en tjej fram och vi började dansa, sen efter ett tag satte vi oss vid baren och tog några drinkar. Jag kommer inte ihåg så mycket mer men vad jag kommer ihår var att hon drog in mig på hotelrummet och nu imorse vaknade jag utan några kläder på. Tjejen hade stuckit innan jag vaknat! sa han och såg helt borta ut
- Harry jag är fortfarande sur på dig men vad ska du säga till Miley? Jag är lite osöker på om hon ens kommer snacka med henne. Jag hörde att du sa jag älskar dig till henne på flygplatsen! Är det såhär du visar det?
- Jag vet inte men vi åker ju hem om 3 dagar så jag får åka till henne och snacka om det. sa han och man märkte att han var ledsen, han var ju påverkad och så men det här kommer bli tufft.
Jag kände att jag behövde ringa och snacka med henne innan Harry gör det.
Jag tog upp mobilen och skrev in Mileys nummer och efter några signaler hörde jag hennes röst. Hon lät väldigt trött.
- Miley vi måste snacka! sa jag men en allvarlig röst
- Jag måste också snacka med dig men vänta ska bara gå ut från rummet. sa hon och när hon började gå ut hörde man ett kill röst. Jag blev lite orolig så jag frågade.
- Vem är hos dig?
- Det är min killkompis Chord. Vi somnade när vi kolla på film men du väckte oss vilket var bra! sa hon och började små skratta ''Jag ska bara snacka med min kompis, kommer snart tillbaka!'' hörde man henne säga och sen stängdes en dörr igen.
- Jag tror det är samma sak det handlar om! sa jag
- Ja!!! Vet du nått om det? man hörde att hon började gråta
- Vi var och festade... jag berättade vad som hände och Miley grät genom hela samtalet.
- Louis även om han var ful så måste man ju ändå ha lite vett. Jag vet inte om jag kan förlåta honom. sa hon och jag förstod henne, jag skulle också ha svårt för det här.
- Jag vet, jag är helt på din sida! Vi klarar det här tillsammans, jag lovar. Det är bara att ringa om du vill nått, jag kommer alltid att finnas för dig. sa jag och allt jag sa var sant. Hon var som min syster och jag litade verkligen på henne
- Tack Louis! Jag måste bara säga att jag älskar dig, du finns verkligen där för mig och du känns som en bror för mig.
- Älskar dig också Miley! Men du jag måste gå, jag kommer till dig när vi kommer hem okej?
- Okej bra! Vi ses!

Harrys perspektiv

Louis gick iväg men varför vet jag inte. Jag ställde mig vid dörren och försökte lyssna. Han sa ''Miley vi måste snacka'' då förstod jag att han snackade med henne. Efter ett tag sa han ''Älskar dig också Miley'' det var som en kniv stack mig i hjärtat. Varför sa han det? Jag trodde vi var vänner men han bara snor henne från mig.
Jag klarade inte av att vara här längre, ingen var på min sida. Jag tog min jacka och mobil snabbt och skyndade mig ut ur hotelet. Jag sprang till en park och satte mig på en bänk, jag var inte den typen som grät men det bara kom. Jag kunde inte stoppa det. Jag hörde hur någon kom mot mig och när jag kollade upp såg jag någon jag kände igen. Det var hon den där Molly. Mitt sinne blev mer och mer klart. Jag kom nu ihåg allting, jag började skrika på henne och säga att allt var hennes fel och massa skit. Jag kommer inte ens ihåg allt jag sa, det var så jobbigt. Den jag älskade hatade mig. Kunde livet bli mer jobbigt eller!?
Wow! Harry bara flippar ur! Kommentera! Ska börja på ett till kapitel ikväll även fast klockan är mycket!

Kommentarer
Postat av: N

7kt bra så spännande kan knappt vänta till nästa kap!!

2011-12-31 @ 04:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0