The small world - part 9

2 veckor senare... på flygplatsen

Jag skulle verkligen sakna Harry, han skulle vara borta i 1, 5 vecka. Jag hade inte så många att snacka med eller jo Lisa. Jag väcktes ur mina tankar av att jag hörde massa skrik, när jag kollade ut såg jag massa fans. Dörren öppnades och vi gick igenom folk massan, killarna stannade för att skriva några autografer och ta kort, jag stog bara där som ett fån. Jag kände att någon tog tag om min hand och det var Harry, jag log mot honom och tänkte han har nog bestämt att gå ut med det nu. Massvis med fotografer fotade oss, Harry drog in mig på flyplatsen och kysste mig precis innan vi gick in. Då började folk bli agressivare och fotoade ännu mer, fotograferna skrek ''Harry är det din nya tjej?'' ''Hur länge har det här pågått?'' och så vidare... Killarna checkade in väskorna och vi började gå mot säkerhetskontrollen. Det var där vi måste säga hejdå. Jag blev lite deppig och det märkte Harry för han kramade om mig bakifrån och sa ''Var inte ledsen vi kommer hem snart!'' Jag vände mig och mot honom så vi stog face to face.
- Jag vet men jag vet inte vad jag ska göra medans ni är borta.
- Du har ju Lisa eller hur? sa han och kollade på mig
- Ja men ändå!
Paul ropade på Harry och sa att han skulle skynda sig, killarna gick fram till mig och kramde om mig. Tillsist kramade Harry om mig och viskade i mitt öra ''Jag älskar dig'' Jag blev helt stel, jag kunde inte svara. Han släppte taget om mig och försvann snabbt. Jag stog kvar där länge och bara tänkte på det han sa. Vafan håller jag på med? Jag sa inte det tillbaka! Jag gick sorgset ut ur flygplatsen, jag såg en taxi stå vid trottoar kanten så jag hoppade in i den och åkte hem.

Att inte vara med Harry var ganska jobbigt. Även fast jag bott här ett tag så hade jag inte fått så många vänner, så jag passade på att fixa de nu. Klockan var 9 på kvällen och Lisa hade smsat och frågat om jag ville följa med ut och festa. Så jag tackade ja. Jag hoppade in i duschen och tvättade håret och rakade benen. Efter 30min i duschen tog jag fram kläderna jag skulle ha på mig. Det fick bli höga svarta klackskor, ett svart linne under en guld, silvrig topp som var ganska lång. Ett bälte till det och mycket smycken. Jag gick mot spegeln och sminkade mig och efter 15min var jag helt klar för att gå. Nu hade klockan hunnit bli 10 i 10 och det knackade på dörren. Jag gick ner och kramade om Lisa och sen bar det av mot festen.
Det var ganska mycket folk på stället vi var på, många dansa och drack. Jag hade druckit förut men inte blivit påverkad, kanske dags för det nu. Lisa var iväg och dansa med några så jag gick fram till bardisken. När jag skulle beställa kom någon kille fram och vi började snacka. Han var faktiskt ganska snygg, blond, hade ganska stor mun men det var charmigt. Vi hade nu stått och snackat ganska länge, han var tydligen ny här och var riktigt schysst. Vi bytte nummer och bestämde att vi skulle träffas någon dag och lära känna varandra. Efter några drinkar till med Chord som han hette gick vi ut på dansgolvet och började dansa. Det var längesen jag gjorde sånt här och det var helt sjukt kul.

Klockan hade hunnit bli 1 och båda jag och Chord var trötta efter allt dansande, vi satt med några killar och tjejer och snackade. Alla var så sjukt härliga, jag hade fått alls nummer så vi skulle träffas och festa någongång nästa vecka. Jag hade fått så himla många vänner under den här kvällen, Chord var den jag snackade med mest och han var verkligen en bra kille. När klockan var 3 tog jag taxin hem med ja ni vet. Chord skulle sova hos mig eftersom klockan var så mycket. Vi gick direkt upp till mitt rum och la oss i min säng och somna med kläder, smink, allt på.

Harrys perspektiv

Vi hade precis varit i studion och var nu påväg hem. Vi skulle gå ut ikväll och festa, vi hade jobbat hårt idag. När vi kom till hotellet skyndade vi oss och byte om till nått lite snyggare. Det fick bli beiga chinos med en snygg skjorta. Jag tittade mig i spegeln och fixade håret innan jag gick ut. Killarna satt redan nere i lobbyn och väntade på mig. ''Nej men du är inte långsam du!'' sa Louis och sedan gick vi ut mot taxin som skulle ta oss till natt klubben. Jag tog fram mobilen och och gick in på twitter, jag kollade på worldwide trends och såg att det stog ''Harry Styles new girlfriend'' Jag hade helt glömt bort Miley, men jag hann inte ringa eller smsa. Taxin hade stannat och alla hade hoppat ut förutom jag, så det fick bli ikväll jag ringde henne. Det var fult ös när vi kom in, vi drog direkt upp på golvet och dansa. Efter ett tag kom en tjej fram och började dansa med mig, hon var ganska snygg faktiskt. Jag blev ganska trött efter ett tag och hon verkade också lite smått trött så vi gick till baren och beställde varsin drink. Vi började snacka men jag visste fortfarande inte vad hon hette. ''Vad heter du by the way?'' sa jag och sträckte fram handen. ''Molly! Och du?'' sa hon och log ''Harry'' Efter ett par drinkar kände jag mig lite yr så jag började gå ut och efter mig hade jag Molly. Hon märkte att jag var lite smått påverkad så hon ringde en taxi. När den stannade drog hon ut mig ur bilen och tog tag i min hand. När vi kom innanför dörren började hon kyssa mig, det blev intensivare och tillslut låg vi i sängen utan några kläder på.

Mollys perspektiv

Han var så grymt het så jag gick fram och började dansa med honom. Efter ett tag blev båda trötta så vi gick till baren och beställde varsin drink. Efter vi snackat ett tag frågade han mig vad jag hette. Jag hade helt glömt bort att säga de. När han sa sitt namn började jag små fnissa lite för jag visste ju vem han var. Jag var väll ett så kallat ''fan''. När vi suttit där ett tag såg jag att Harry var påverkad, han började gå ut och det var då jag såg chansen. När vi kom ut kände jag i hans ficka och han hade ett hotelkort där. Hotelet stog där på och nummret på rummet. Jag ringde en taxi och snart var vi framme på hotelet. Jag drog ut honom ur bilen och åkte upp till hans rum. Jag började kyssa honom och jag var förvånad han gjorde inget motstånd. Jag menar han har ju en flickvän typ. Snart var vid sängen så jag började ta av mig mina kläder och sedan hans. Och nu var vi i sängen och gjorde det. Yes min plan funkade! tänkte jag
Kommentera vad ni tycker och så!! Ska försöka börja på ett nytt kapitel nu!


Kommentarer
Postat av: keekar

neeej du kan inte bara sluta däär!!

guuuu va spännade!!

2011-12-30 @ 01:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0