The small world - part 6

Efter 20min plingade det på dörren och jag sprang fram och öppnade, där stog killarna. Jag kramade om dom, som tur var mina systrar kvar i vardagsrummet. Vi började gå dit ut, jag sa att dom skulle vara tysta så att dom inte skulle märka nått.
- Kolla hit! sa jag och lot jätte stort
Då började min syrra Noah som hon heter skrika och hoppa, hon sprang genast fram till Harry och kramade om honom. När hon kramade om alla andra så viskade jag i Harrys öra ''Hon tycker du är skit snygg'' han kollade på mig och började le. Resten av kvällen spenderades med killarna och familjen, det var inte en tyst minut vilket var skönt. Alla verkade komma riktigt bra överens. Klockan började närma sig 10 så killarna drog hem och innan jag upp på mitt rum så behövde jag fråga Noah om hon blev förvånad. Självklart blev hon det, hon hade ju snackat om dom och hon visste ju inte att jag kände dom. En bra start på deras första kväll här! Sedan gick jag upp på rummet och somnade ganska fort. Jag behövde min skönhetssömn eftersom det var imorgon jag skulle på dejt med.....

Snart var det dags för skoluppvisningen, jag skulle sjunga When I look at you och var lite nervös. Precis innan jag skulle börja sjunga så kollade jag mig runt för att se om alla var där som betydde mest för mig. Mamma, pappa, mina systrar och Harry, jag såg även att Chace var där. Inte så konstigt jag menar det är en SKOLuppvisning.

När jag var färdig så kände jag hur nöjd jag var. Jag gick ner för scenen för att krama alla, när jag kom till Harry så stog vi länge och kramade om varandra. Eftersom det hade varit skoluppvisning ett tag nu så fick alla gå hem, när jag var påväg ut så träffade jag dom andra killarna, dom hade tydligen kollat men var tvungna att gå ut så att ingen skulle upptäcka dom. Jag kramada om alla och sedan åkte jag med familjen, det var ju lång tid kvar till min dejt men jag behövde vila lite och fixa mig lång tid innan så jag inte behöver stressa. När jag kom hem loggade jag in på twitter och såg att Harry och dom andra killarna hade skrivit ''Was at @MileyCyrus school today and saw her sing, it was AMAZING!'' Jag började le för mig själv och insåg då hur underbara dom är.

Några timmar senare...
När precis var färdig hörde jag hur det knackade på dörren, pappa hade öppnat dörren som tur var. När jag kom ner så jag hur snygg han var, han var riktigt snyggt klädd. Jag hade på mig en ny klänning som var vit/beige med lite smycken till, jag hade även gjort håret lite vågit. Jag gick fram och kramade om Chace, sen sa jag hejdå till mamma och pappa. Vi åkte i bilen i ungefär 20min innan vi var framme på en jätte fin resturang. Chace var en riktig gentleman som öppnade bildörren åt mig, vi gick in i resturangen och blev visade till ett bord som var ute precis vid vattnet. Den kvällen var underbar, vi åt god mat och skrattade mycket. När klockan började närma sig 12 så var vi påväg mot bilen, Chace hade lagt sin arm om mig och det var väldigt mysigt och jag gillade de. När vi kom utanför min dörr så böjde han sig fram långsamt och våra läppar möttes långsamt i en underbar kyss. När vi var ''färdiga'' så kramade vi om varandra väldigt länge.
- Så jag antar att vi är ihop!? sa jag och log
- Ja de skulle jag nog säga! sa han och kramdra om mig ännu en gång.
Vi sa sedan hejdå till varandra och jag gick in i huset och direkt upp till mitt rum. Jag var så glad, det gick inte att beskriva, jag la mig i sängen direkt och somnade ganska fort med ett stort leénde på läpparna.

Harrys perspektiv

Klockan var runt 2 när jag fick ett sms från Miley att hon behövde prata med mig om en sak. Vi skulle träffas på Starbucks om 10min så jag började gå dit. Vi kom fram ungefär samtidigt och jag såg hur glad hon var, vi kramade om varandra och sedan satte vi oss ner.

När hon hade berättat att hon och Chace var tillsammans och att dom varit på en dejt så visste jag inte om jag skulle vara glad eller ledsen. Jag är såklart glad att hon är lycklig men jag gillade verkligen henne mycket och det gjorde mig ledsen. Hon såg nog att jag inte var så glad eftersom hon kom och kramade om mig. Vi satt så i ett tag, jag kände hur tårarna pressade på. Jag försökte hålla det inne men det gick inte, så jag ställde mig upp och gick bara där ifrån utan att säga hejdå eller överhuvudtaget titta på henne.
När jag kom hem sprang jag direkt upp på mitt rum och slängde mig på sängen, Louis in i rummet och märkte nog att nått var fel, jag hade ju bara sprungit upp på mitt rum utan att säga hej eller nått. Han fråga vad som hade hänt och jag berättade hela historien.
- Men du hon kommer tillbaka! Man märkte verkligen hur mycket ni gillade varandra. Jag säger inte det här för att göra dig glad utan för att det är sant. sa Louis
Han hade rätt och jag orkade inte bara ligga där och gråta hela dagen så jag bestämde mig för att bara vara med killarna. ''Tack Louis!'' sa jag och kramade om honom, han var den bästa vännen man kunde ha.
När vi kom ner så kollade killarna på mig med ett frågetecken, jag var för ledsen för att berätta så Louis fick göra de. Alla kom fram och kramade om mig när Louis hade berättat, jag visste att mina vänner alltid fanns där för mig och det var jag väldigt tacksam för.
Inte världens längsta kapitel men jag har redan börjat på nästa. En del av den biten skulle vara med här men jag tycker det blir bättre om det är nästa! Kommerntera mycket och ställ gärna frågor!
By the way så vet jag exakt hur novellen ska sluta, det kommer bli bäst!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0